Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Παραιτήθηκε από την ηγεσία του UKIP ο Νάιτζελ Φάρατζ: «Το UKIP πρέπει να μεγαλώσει, εγώ έπαιξα το ρόλο μου και δεν έχω να προσφέρω παραπάνω»

Την παραίτησή του από την ηγεσία του Εθνικιστικού,  Ευρωσκεπτικιστικού κινήματος (UKIP) της Βρετανίας ανακοίνωσε ο Νάιτζελ Φάρατζ.
Ο αρχηγός του UKIP ήταν ένας από τους υπερμάχους του «Brexit» και «πρωταγωνιστής» της καμπάνιας υπέρ της αποχώρησης της Βρετανίας από την Ε.Ε. 
Στις δηλώσεις του είπε ότι η έξοδο της χώρας από την ΕΕ ήταν προγραμματικός στόχος του κόμματος και το Brexit είναι μια νίκη του κόμματος.
«Το UKIP πρέπει να μεγαλώσει, εγώ έπαιξα το ρόλο μου και δεν έχω να προσφέρω παραπάνω» 
Υποστήριξε ότι ποτέ δεν ήθελε να γίνει πολιτικός καριέρας και ότι τώρα που εκπλήρωσε το βασικό του στόχο - δηλαδή το Brexit - είναι λογικό να αποχωρήσει.

Ήρθα στον αγώνα αυτόν από τον επιχειρηματικό χώρο επειδή ήθελα να είμαστε ένα αυτοκυβερνώμενο έθνος, όχι για να γίνω πολιτικός καριέρας. Το UKIP είναι σε μια καλή θέση και θα συνεχίσει, με την πλήρη στήριξή μου, να προσελκύει σημαντικό αριθμό ψήφων.
Ο 52χρονος πολιτικός ήταν μέλος του UKIP από τη δημιουργία του το 1993, και εξελέγη στο ευρωκοινοβούλιο για πρώτη φορά το 1999.


Επίσης δήλωσε ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει το κόμμα και τα κινήματα ανεξαρτησίας στην υπόλοιπη Ευρώπη και πως θα υπηρετήσει την υπόλοιπη θητεία του ως ευρωβουλευτής. Πρόσθεσε ότι θα χαιρόταν να συμμετέχει στην ομάδα διαπραγμάτευσης για το Brexit που θα συνθέσει ο επόμενος πρωθυπουργός. 
Ενώ αρνήθηκε να δώσει χρίσμα για τον επόμενο αρχηγό του UKIP. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιστορία ενός θαύματος ~ Οι Έλληνες. Βίντεο

  Δείτε το βίντεο.