Μέχρι το τέλος του Ιουλίου αναμένεται η παράδοση στο επιβατικό κοινό των σταθμών Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό του Μετρό.
Οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 είναι έτοιμοι και τις τελευταίες εβδομάδες πραγματοποιούνται οι τελευταίες απαραίτητες εργασίες και δοκιμές, γι' αυτό και ο σταθμός Άγιος Δημήτριος χρειάστηκε να παραμείνει κλειστός για αρκετά Σαββατοκύριακα.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, έχει ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.Σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια, προβλεπόταν η δημιουργία υπέργειου μετρό με υπερυψωμένη γέφυρα, περίπου 5,5 χλμ κατά μήκος της κεντρικής νησίδας της Λεωφ.Βουλιαγμένης, η οποία όμως θα δημιουργούσε σημαντική ηχητική και οπτική όχληση.
Ο σχετικός διαγωνισμός ακυρώθηκε και η Αττικό Μετρό προκήρυξε νέο όπου το σύνολο της γραμμής θα ήταν υπόγειο.
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης, διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
Πηγή: defencenet.gr
Οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 είναι έτοιμοι και τις τελευταίες εβδομάδες πραγματοποιούνται οι τελευταίες απαραίτητες εργασίες και δοκιμές, γι' αυτό και ο σταθμός Άγιος Δημήτριος χρειάστηκε να παραμείνει κλειστός για αρκετά Σαββατοκύριακα.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, έχει ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό.Σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια, προβλεπόταν η δημιουργία υπέργειου μετρό με υπερυψωμένη γέφυρα, περίπου 5,5 χλμ κατά μήκος της κεντρικής νησίδας της Λεωφ.Βουλιαγμένης, η οποία όμως θα δημιουργούσε σημαντική ηχητική και οπτική όχληση.
Ο σχετικός διαγωνισμός ακυρώθηκε και η Αττικό Μετρό προκήρυξε νέο όπου το σύνολο της γραμμής θα ήταν υπόγειο.
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης, διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
Πηγή: defencenet.gr