Με αισιοδοξία υποδέχθηκαν οι Έλληνες εφοπλιστές, στο City του Λονδίνου, την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το γεγονός έχει μία λογική, αν λάβουμε υπόψιν ότι το 70% του παγκόσμιου στόλου έχει διεθνείς σημαίες εκτός ΕΕ και η Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ απαιτεί να αρθούν οι φορολογικές ελαφρύνσεις και να αυξηθεί ο φόρος χωρητικότητας, να καταργηθούν οι κρατικές ενισχύσεις στις θαλάσσιες μεταφορές, τις επανομαζόμενες State Aid Guidelines (SAG) και γενικά να γίνει πιο αυστηρό το καθεστώς για τις χώρες της ΕΕ κτυπώντας άμεσα την Ελληνική ναυτιλία.
Να σημειωθεί ότι τα ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία αντιπροσωπεύουν το 19,63% του παγκόσμιου στόλου και το 49,96% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον μεγαλύτερο διεθνώς αριθμό σκαφών μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τάνκερ. Επίσης είναι ο πρώτος σε μέγεθος και αριθμεί 4.585 ποντοπόρα πλοία (άνω των 1.000 τόνων), τόσο σε ολική χωρητικότητα - GT, όσο και σε χωρητικότητα εκτοπίσματος (341,17 εκατομ. τόνους dwt).
Ο Martin Stopford, πρόεδρος του ναυλομεσιτικού οίκου Clarkson Research, δήλωσε:
"Είναι μια συναρπαστική προοπτική, διότι, όπως κάθε Έλληνας εφοπλιστής ξέρει, η αλλαγή δημιουργεί ευκαιρίες"
Ενώ ο Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ) με έδρα το Λονδίνο, σκοπεύει να αναβαθμίσει την παρουσία του στο City, μετά το Brexit, επεκτείνοντας τις εγκαταστάσεις του με ένα νέο κέντρο για την παγκόσμια ναυτιλία.
Το γεγονός έχει μία λογική, αν λάβουμε υπόψιν ότι το 70% του παγκόσμιου στόλου έχει διεθνείς σημαίες εκτός ΕΕ και η Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ απαιτεί να αρθούν οι φορολογικές ελαφρύνσεις και να αυξηθεί ο φόρος χωρητικότητας, να καταργηθούν οι κρατικές ενισχύσεις στις θαλάσσιες μεταφορές, τις επανομαζόμενες State Aid Guidelines (SAG) και γενικά να γίνει πιο αυστηρό το καθεστώς για τις χώρες της ΕΕ κτυπώντας άμεσα την Ελληνική ναυτιλία.
Να σημειωθεί ότι τα ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία αντιπροσωπεύουν το 19,63% του παγκόσμιου στόλου και το 49,96% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον μεγαλύτερο διεθνώς αριθμό σκαφών μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τάνκερ. Επίσης είναι ο πρώτος σε μέγεθος και αριθμεί 4.585 ποντοπόρα πλοία (άνω των 1.000 τόνων), τόσο σε ολική χωρητικότητα - GT, όσο και σε χωρητικότητα εκτοπίσματος (341,17 εκατομ. τόνους dwt).
Ο Martin Stopford, πρόεδρος του ναυλομεσιτικού οίκου Clarkson Research, δήλωσε:
"Είναι μια συναρπαστική προοπτική, διότι, όπως κάθε Έλληνας εφοπλιστής ξέρει, η αλλαγή δημιουργεί ευκαιρίες"
Ενώ ο Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ) με έδρα το Λονδίνο, σκοπεύει να αναβαθμίσει την παρουσία του στο City, μετά το Brexit, επεκτείνοντας τις εγκαταστάσεις του με ένα νέο κέντρο για την παγκόσμια ναυτιλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου